سرخط خبرها

چرا استیناف رای را به سود سپاهان صادر کرد؟| ماجرای مالیات دردسرساز طلایی‌پوشان

  • کد خبر: ۲۰۲۳۷۳
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
چرا استیناف رای را به سود سپاهان صادر کرد؟| ماجرای مالیات دردسرساز طلایی‌پوشان
برای خیلی از علاقه مندان به فوتبال این موضوع محل سوال است که چرا کسر امتیاز سپاهان توسط استیناف ملغی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از موضوعاتی که در ماه‌های اخیر برای کارگروه بررسی قرارداد‌ها بسیار حساسیت برانگیز بوده، پرداخت مالیات قرارداد بازیکنان توسط باشگاه‌ها بوده است. در این خصوص موارد زیادی را از باشگاه‌های مختلف شاهد بودیم که درباره آینده بحث‌های زیادی صورت گرفت.

درباره قرارداد‌های برخی بازیکنان سپاهان هم این مساله مطرح بود. گفته می‌شد در قرارداد‌های پیام نیازمند، رضا شکاری، رضا اسدی، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان با باشگاه سپاهان بندی وجود دارد که بر اساس آن مالیات قرارداد را باشگاه پرداخت می‌کند.

این مساله، اما از سوی استیناف رد شده است. در اطلاعیه منتشر شده صراحتا آمده که باشگاه سپاهان تاکید کرده در صورت نداشتن مالیات از گذشته مبلغ مالیات قرارداد جاری از حساب بازیکن کسر شده و واریز خواهد شد و به این ترتیب باشگاه سپاهان ملزم به پرداخت جداگانه مالیات بازیکنانی که نام آن‌ها ذکر شده نیست.

استیناف در این خصوص نوشته است: «با نگرش در مفاد بند ۸ آیین نامه نقل و انتقالاتی و مفاد قرارداد‌های مذکور، آنچه که مراد مقنن بوده است، پرداخت مالیات از سوی باشگاه می‌باشد در حالی که در موارد اعلامی، باشگاه از حیث رعایت مقررات مالیاتی، ضمانت اجرای پرداخت مالیات توسط اشخاص را با وصف کسر از قرارداد اعمال نموده است که به هیچ وجه دلالتی بر تقبل پرداخت مالیات مودی ندارد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->